Wij mensen houden ervan om overzicht te hebben, om alles op een rijtje te hebben staan. Zeker als bedrijf is het heel verstandig om je zaken gewoon op orde te hebben. Of het nu gaat om het registreren van bezoekers, om het bijhouden van de financiën of om het overzichtelijk houden van alle personeelsgegevens, het is gewoon heel fijn om dit alles centraal te doen. Heb jij tijdens corona eigenlijk maar heel weinig bezoekers ontvangen, maar is er nu wel weer heel veel belangstelling? Misschien omdat je een mooie showroom hebt, misschien omdat je merkt dat iedereen het heel fijn vindt om weer face-to-face zaken te doen. Wat de reden ook is, jij als ondernemer merkt dat je weer heel veel mensen gaat ontvangen op kantoor. En dat is wel weer even een rare gewaarwording, na bijna anderhalf jaar van het zitten in een bijna leeg kantoor. Je hebt het gevoel dat je nu echt overspoeld wordt door bezoekers, en dat is niet zo fijn. Je zoekt een manier om een overzicht te krijgen van alle bezoekers, en gelukkig kunnen wij van DigiReceptie jou daar goed bij helpen! Ben jij benieuw wat wij doen? Lees dan dit artikel verder!

Aanwezigheid registeren doe je zó

Voor wie overzicht wil in zijn of haar bezoekers, kan je heel goed bij ons terecht. Wij van DigiReceptie hebben namelijk een aanwezigheidsregistratie app ontwikkeld, en daarmee kunnen bezoekers zich heel eenvoudig registreren. De voordelen van een app aanwezigheidsregistratie, is dat jij altijd een overzicht hebt van wie er allemaal in jouw pand is. Dat is handig voor calamiteiten, maar ook om bijvoorbeeld bij te houden hoeveel mensen er in jouw pand zijn. Onze app zorgt er voor dat jij altijd op de hoogte bent. Ben jij wel benieuwd hoe deze app er uit ziet en in zijn werk staat? Neem dan even een kijkje op onze website, daar kan je de app op je gemak bekijken!